Szczęśliwy minimalista Poleca!

Jak oszczędzać pieniądze i inne :)

Wagę trzeba utrzymać
Minimalista 24.09.2020

Polecane: website content generator

Utrzymanie skutecznej i zdrowej wagi to coś więcej niż tylko pozbycie się złych tłuszczów z organizmu. Obejmuje również rozbicie tkanki mięśniowej i utrzymanie dobrej kondycji. I wreszcie budowanie masy mięśniowej jest niezbędne, aby mieć piękną sylwetkę.

Zakwaszenie organizmu to coraz częstszy problem, który występuje w każdym wieku. Co jeść, żeby się przed tym uchronić. Które produkty zakwaszają, a które alkalizują organizm? Oto odpowiedź na to pytanie.

Zakwaszenie organizmu jest zwykle wynikiem niewłaściwego odżywiania. Produkty wysoko przetworzone zaburzają gospodarkę kwasowo-zasadową organizmu, prowadząc do poważnych dolegliwości zdrowotnych. Jak ominąć?

Płyny wewnątrz orgazmu są lekko zasadowe - z wyjątkiem moczu i soków żołądkowych. Dla prawidłowego funkcjonowania organizmu pH krwi musi być utrzymywane w granicach 7. 35 - 7. 45. Jest to trudne zadanie biorąc pod uwagę dzisiejszy stan odżywienia. Zakwaszenie powoduje problemy z odpornością, równowagą hormonalną oraz zaburza funkcjonowanie organizmu. Oczyszczanie organizmu jest kluczowym elementem odkwaszania. Tutaj jest to szczególnie pomocne

oddzielna dieta.

Nadmiar kwasu odkłada się w komórkach, co prowadzi do problemów z koncentracją, chorób reumatycznych, zwyrodnień, osteoporozy i innych powikłań. Kwas zakłóca produkcję insuliny, co może prowadzić do pojawienia się cukrzycy, zwiększa ryzyko udaru w naczyniach krwionośnych, dodatkowo wspomaga budowę tkanki tłuszczowej oraz stwarza doskonałe warunki do rozwoju bakterii, grzybów i Komórki nowotworowe.

Dieta powinna zawierać około 80% produktów zasadowych lub obojętnych i 20% kwasotwórczych. Kwasotwórcze składniki diety są bogate w fosfor, siarkę i chlor, ale zasadotwórcze zawierają wapń, sód, potas i magnez.

Produkty silnie kwaśne:

Nadtlenek wodoru - pomocny w usuwaniu wolnych rodników z organizmu

Korund - pomocny w oczyszczaniu organizmu z toksyn

Nadtlenek manganu - pomocny w oczyszczaniu organizmu z wolnych rodników

  • Żelazo - niezbędne dla organizmu
  • Skuteczne klinicznie - produkty przebadane klinicznie

Utrata wagi wymaga samozaparcia, ale nie każdy z nas ma siłę, by wytworzyć odrobinę siły woli.

Wraz z nadejściem każdej wiosny wiele osób zaczyna tracić na wadze, aby cieszyć się szczuplejszą sylwetką na lato.

Głównie kobiety tracą na wadze, chociaż w ostatnich latach znacznie wzrosła również liczba mężczyzn na diecie.

Zdrowe odchudzanie to świetny sposób na skuteczną utratę zbędnych, a wprowadzenie prawidłowych nawyków żywieniowych pozwoli Ci schudnąć na stałe i bez efektu jo-jo. Posiłki muszą być tak skomponowane, aby dostarczały organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Warto też pamiętać, że kluczem do zgrabnej sylwetki jest wprowadzenie do życia codziennego choćby minimalnej dawki aktywności fizycznej. Jazda na rowerze, jogging, pływanie, a nawet krótkie spacery zwiększają skuteczność każdej diety odchudzającej. Przekonanie, że im mniej jemy, tym szybciej schudniemy, jest niestety bardzo śmiertelne. Jeśli jemy mało i nieregularnie, metabolizm zaczyna zwalniać i dostosowuje się do dziennej ilości kalorii. Podczas „głodu” lub długich przerw między posiłkami uruchamia tzw. „System obronny” i zaczyna się odkładać. W ten sposób magazynuje energię w postaci tkanki tłuszczowej, aby móc ją wykorzystać w następnym momencie głodu.

Chcąc skutecznie schudnąć, zdrowo i bez efektu jo-jo, należy przyspieszyć metabolizm i najlepiej codziennie spożywać odpowiednio zbilansowane posiłki o stałych porach. Jedzenie co 3-4 godziny jest bardzo rozsądne. Organizm nie głodzi się, nie jemy i nie gromadzi się tkanka tłuszczowa.

Innym problemem jest to, że organizm nie ma wystarczającej ilości płynów w ciągu dnia. Woda jest niezbędnym składnikiem wszystkich procesów metabolicznych, w tym także oczyszczania organizmu z toksyn. Kiedy w organizmie nie ma wody, ja. mi. pijemy go za mało, organizm ponownie go gromadzi, co objawia się obrzękiem i cellulitem wodnym.

Tagi: chudnięcie, ćwiczenia, dieta odchudzająca,